6. SINIF – Balık Yakalayalım (Fare Kontrollü)

Bu haftaki uygulamamızda ekranda hareket eden nesneleri yakalayacağız. Bunun için sahnemize ekleyeceklerimiz;

  • Hareket eden hayvanlar,nesneler (Balık)
  • Değersek yanacağımız bir hayvan veya nesne (Köpekbalığı)
  • Balıkları avlayacak bir hayvan veya nesne   (Yengeç)

Yengeç için yazılacak kodlar;

Öncelikle Yengeç’in kıskaç açma kapama hareketini yapabilmesi için Kostümlerden gerekli kostümleri İçeri Aktar diyerek ekliyoruz.

Balık için yazılacak kodlar;

Köpekbalığı için yazılacak kodlar;

Öncelikle Köpekbalığının ağzını açma kapama hareketini yapabilmesi için

Kostümlerden gerekli kostümleri İçeri Aktar diyerek ekliyoruz. Daha sonra aşağıdaki kodları yazıyoruz.

 

 

 

 

NOT: Karakterlerin ters dönmemeleri için sadece Sağa-sola dönebilir işaretlemesini yapmayı unutmayalım.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.